Transportbus

Steeds vaker drong de gedachte zich aan ons op dat de aanschaf van een bestelbus in aannemersuitvoering een zeer goede investering zou zijn voor zowel het verzorgingshuisproject als het boerderijproject. De hoge instap van een bestelbus is ideaal voor onze ouderen, in het geval van familie- of ziekenhuisbezoek. Ook het zelf vervoeren van boerderijproducten naar handelaren is kostenbesparend, want het uitbesteden hiervan bleek een forse aanslag op de winstmarge.

In 2009 schonken twee betrokken sponsors het prachtige bedrag van € 15.000,- waarvoor begin 2010 een Mercedes VITO kon worden aangeschaft. Later sponsorden enkele bedrijven een trekhaak en sneeuwkettingen. De VITO is inmiddels een niet meer weg te denken vervoermiddel. Niet alleen mensen of komkommers worden vervoerd, maar ook biggen, varkens, kippen, machines of onderdelen. Kortom: ideaal!

Dit project is afgesloten.