Adopteer Erzsike néni

Erzsike néni
24-02-1949
75

Orosz Erzsébet is in juni 2022 in Rehoboth gekomen. Erzsébet is geboren op 24 februari -1949 in Csongor. Ze trouwde in 1969 en kreeg twee kinderen. Een zoon en een dochter. Erzsébet werkte als seizoenarbeider op een kolchoz. Haar man was bouwvakker. Over hun leven vertelt ze niet zoveel. In het jaar 2000 pleegde haar man zelfmoord. Haar kinderen wonen in Hongarije. Dus bleef zij eenzaam achter met een groot verdriet. Ze heeft contact opgenomen met Jenö en Jani. Na een korte kennismaking werd zij opgenomen in Rehoboth. Haar heup is versleten en een heupoperatie is noodzakelijk. Maar volgens de dokter is zij op dit moment te dik. Orosz Erzsébet is tevreden met haar plekje in Rehoboth. Alles is goed geregeld. Schone kleding, douche, en lekker eten. Hoewel ze geen hobby heeft geniet ze elke dag van de medebewoners!

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: