Gelukkig is Erszébet néni al geadopteerd

Dossier:
Voornaam:
Achternaam:
Roepnaam:
Geboorte datum:
Leeftijd:
DS-000077
Erszébet
Balla
Erszébet néni
03-11-1950
73

Erzsébet Balla werd geboren op 3 november 1950 Eszeny, een plaatsje dicht bij Nagydobrony. Zij maakte de middelbare school af in haar geboortedorp. Na het voltooien van de 11e klas, kreeg hij een baan bij de plaatselijke collectieve boerderij. In 1971 trouwde ze met Zoltán Balla. Uit hun huwelijk werden twee dochters geboren: Ildikó en Magdolna. Zij en haar man waren 39 jaar getrouwd totdag hij in 2017 stierf. Zij woonde daarna bij hun dochter Magdolna en haar gezin. Haar dochter moest elke dag werkten om in hun levensonderhoud te voorzien. Daardoor was zij veel alleen en kreeg een psychische aandoening. Zij kreeg een soort dwangneurose en als gevolg daarvan verliet zij meedere keren haar huis. Soms werd ze dan dagen later in het veld gevonden. Op een keer in de winter bevroor haar beide benen. Daarna werd zij naar het ziekenhuis gebracht maar ze kon zich niets meer herinneren over het voorval. Twee jaar geleden kwam zij naar verzorgingshuis Rehoboth van Stichting OZO. Ze voelt zich heel goed, maar ze verlangt wel graag naar huis.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: