Gelukkig is Péter al geadopteerd

Péter
23-11-1954
69

Péter Popov werd op 23 november 1954 geboren in Jereván, Armenië. Na zijn schooltijd doorlopen te hebben, wed hij opgeleid als vrachtwagenchauffeur. Zo werkte hij in het Sovjet tijdperk mee aan de bouw van een oliepijpleiding naar het Transkarpatië gebied. In deze periode ontmoette hij zijn toenmalige vrouw, waarna zij zich vestigden in Munkács, een stad nabij Nagydobrony. Samen kregen ze 2 kinderen; een zoon die reeds lang geleden overleden is en een dochter waar geen contact meer mee is. Hun huwelijk werd ontbonden, waarna Péter in 1987 hertrouwde. Helaas hield ook dit huwelijk geen stand. Gelukkig hield hij wel goed contact met zijn uit het tweede huwelijk geboren dochter Alexandra. De laatste jaren van zijn carrière werkte hij voor een instrumenten fabriek. Vijf jaar geleden werd hij getroffen door een beroerte, waarna hij gedeeltelijk verlamt raakte. Later werd ook een zenuwbeschadiging geconstateerd, wat zijn vaak ongecontroleerde bewegingen veroorzaakt. Helaas zijn ook zijn gedachten niet geheel scherp meer, waardoor hij zich niet heel veel herinnert van vroeger. Voor zijn verhuizing naar verzorgingshuis “Rehoboth” woonde hij in de berging van een appartementen complex. De eigenaar daarvan had echter andere plannen voor deze berging, zodat Péter op straat kwam te staan. Gelukkig vond hij op 1 augustus 2021 onderdak in het verzorgingshuis, waar hij nu een tevreden bewoner is!

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: