Adopteer Jevdokija néni

Jevdokija néni
13-05-1935
88

Muzika Jevdokija werd geboren op 13 mei 1935 in de omgeving van Charkov en bij het opgroeien had zij maar één wens: verpleegster worden. Vele jaren zette zij zich in voor de zieke medemens, ze was een gewaardeerd verpleegster. In 2007 vestigden zij en haar man en zoon zich in Úngwár, een verhuizing van Oost- naar West-Oekraïne. Man, vrouw en zoon waren bijzonder actief in de plaatselijke gezondheidszorg. Helaas stierf haar man, zodat moeder en zoon samen verder moesten. Na verloop van jaren kwam het onvermijdelijke: moeder werd ouder en kon niet meer functioneren door een beginnende vorm van dementie. Haar zoon kon zijn drukke werkzaamheden niet opgeven en besloot het goede voor zijn moeder te zoeken. Na contact met directeur Jenö werd zij augustus 2018 bewoonster van Rehoboth. Ondanks haar beperking is zij een krasse dame, altijd bezig met de ander.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: