Gelukkig is Daniel al geadopteerd

Daniel
24-06-1947
76

Daniel werd geboren op 24 juni 1947 in Szürte. Hij was enorm leergierig, na de lagereschooltijd leerde hij voor electricein en installateur van mechanische installaties. Door zijn professie zat hij nooit zonder werk. Tot aan zijn pensioen werkte hij door heel Oekraïne bij scheepswerven en chemische fabrieken en bouwde zelf zijn huis. Hij trouwde in 1972 en het echtpaar verhuisde naar het naburige dorp Ráton en zij kregen twee kinderen. Eén van hen stierf helaas op jonge leeftijd. Na een arbeidzaam leven werden Dániel en zijn vrouw getroffen door suikerziekte. Al snel moest bij allebei een been geamputeerd worden. Zijn vrouw overleed kort daarna. Later moest Dániel ook zijn andere been missen. Dit was voor hem het signaal om verzorgingshuisdirecteur Jenö te contacten voor opname in ’Rehoboth’, met positief gevolg. Dániel is een zeer positief mens, goed gehumeurd en heeft veel gevoel voor humor. Hij is een absolute aanwinst in het verzorgingshuis. Hij accepteert zijn leven zoals het is, door een onwrikbaar geloof in God Die hem altijd helpt en krachten geeft. En hij geniet van zijn dochter, haar man, en de drie kleinkinderen die hem regelmatig bezoeken.

Met mijn bijdrage help ik de allerarmsten in Oekraïne.

Donateur:* JaNee
Aanhef:* Dhr.Mevr.Fam.
Bedrijf/Instantie:
Voorletter(s):*
Tussenvoegsel:
Achternaam:*
Adres:*
Postcode:*
Plaats:*
E-mail adres:*
Telefoon:*
Opmerking: